Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2009 15:44 - Един нов филм, един стар филм, един български филм
Автор: kathryn Категория: Забавление   
Прочетен: 817 Коментари: 0 Гласове:
1



Последните няколко дни ми бяха много успешни от гледната точка на харесалите ми, гледани филми. Добрата ми серия започна с G.I. Joe . Приятели от друг град ни гостуваха и изявиха желание да гледат кино в Арена. Избора на филма беше с пълно единомислие. Пак така единомислени бяхме, когато доволни си излизахме от киното. Филмът е сто процентово забавление!  Чанинг, е абсолютно неустоим. Гонката по парижките улици и по сградите в Дефанс, ме накара да запищя от кеф. При условие, че всички тийнове от женски пол, в киното го правеха, има няма през минута, появи ли се Чанинг, останах абсолютно незабелязана.
Същата вечер, прехвърляйки каналите, попаднах на позабравен филм, "Аз съм Сам" .
Гледах го с омекнало сърце и мокри очи, почти през цялото време. Невероятен Шон Пен в човечен и вълнуващ филм, след който света става една идея по-добър.
Серията, от добри попадения, не завършва надявам се с " Селянинът с колелото", който гледах вчера. Играта на Георги Георгиев - Гец буквално ме залепи за екрана. Срам за мен, че чак сега откривам, този великолепен български актьор.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kathryn
Категория: Забавление
Прочетен: 150811
Постинги: 49
Коментари: 49
Гласове: 204
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930