Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2009 16:37 - За Хари Потър,
Автор: kathryn Категория: Забавление   
Прочетен: 1080 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.08.2009 17:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
у нас се говори, като за умрял, или хубаво или нищо. Дори и без това правило, не мога да кажа лоши неща за последният филм за Хари Потър, "Хари Потър и нечистокръвният принц". Фактът, че го гледах в кино Арена неминуемо допринася за доброто въздействие на лентата. В тези зали и най-тъпият филм придобива добри страни.От където и да го погледнеш  " Хари Потър и нечистокръвния принц" е тийнейджърска комедия с тук там елементи на хорър. Със свеж хумор шестият филм, разказва за душевните и не толкова трепети, на младите герои, а за да не стане съвсем сладникаво, добавя тъмните краски от завръщането на Черния лорд. За да не се изгуби връзката в историята са показани най-важните случки от книгата свързани с битката между злото в лицето на Волдемор и поддръжници и доброто в лицето на всички останали. Някои части от историята са пропуснати, което според мен помага на филма, дълъг повече от два часа. Колкото до актьорският състав Даниел Радклийф и другите млади актьори никога не са ми правили впечатление, но участието на Алан Рикман или Хелена Бонъм Картър ми е достатъчно, за да гледам който и да е филм.
"Хари Потър и нечистокръвният принц" имаше за мен и друга добра страна, раздразни глада ми за хубави филми и ме накара да се поровя в нет-а. Попаднах на три неща , предстоящи премиери, които ще очаквам с нетърпение.
През септември, или малко след това, дай боже да не остане без българска премиера, се надявам да гледам Тери Гилиамовия "The Inaginerium Of Doctor Parnassus". Какъв ли художествен превод на заглавието, на български ще направят?  Нарочно или случайно съм гледала почти всички филми на Тери Гилиам. Никой от тях не ме е оставил безразлична. Убедена съм че и с "Imaginerium"-а ще е така. А и в доктор Парнасус се превъплъщава Хийт Леджър, дано почива в мир.
През ноември, не 20012, даже не е и "Новолуние" а, с нетърпение ще очаквам Шерлок Холмс на Гай Ричи. Раздялата с кака му Мадона се е отразина и на двамата градивно, тя прави световно турне, той филм. Участието на Робърт Дауни и Джъд Лоу е една сериозна препоръка за филма, макар, че на мен самият факт, че е история за най-магнетичния детектив е достатъчен.
Имам филмови очаквания даже за следващата година, а именно Алиса в страната на чудесата, на силно обичания от мен Тим Бъртън, с участието, разбира се, на още по-силно обичания Джони Деп.

П.П.Беше ми много трудно да избера трейлър.
П.П.П. Излъгах за "Новолуние"






Тагове:   Шерлок Холмс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kathryn
Категория: Забавление
Прочетен: 150153
Постинги: 49
Коментари: 49
Гласове: 204
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031