Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2009 16:51 - Здрач или никога не казвай никога.
Автор: kathryn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1859 Коментари: 2 Гласове:
0



Започна се с: " Разпечатай ми, това, дето ще ти го пратя, че мразя да чета от монитора." - дъщеря ми. На 17е. Хвърлям аз един поглед - Здрач. Наивно си мисля: "..какво ли учат тия деца?" и зачитам. Ми..не е за училище. Не особено интригуващ текст, звучащ по-скоро, като едновремешните ученически апокрифи. Авторката - абсолютно не ми е позната. Питам аз, какво е това и разбирам, че е новата мания. Романите от поредицата се превеждат и излизат в нет-а още преди излизането на книгите по книжарниците. Казвам назидателно на детето: " Шо не четеш книгите, дето са по рафтовете в къщи, а си губиш времето с това..."
След седмица всичките преведени части са изчетени, със скорост, с която не съм виждала някой друг освен мен да чете в това семейство. След още малко време, разбирам, че о, каква радост, имаме и филм.
Разбиращо и преценяващо заглеждам откъс в ютуб и пак така рабиращо и авторитетно обяснявам, колко е слаба играта и колко плосък и безмислен е диалога....
И така...до деня, в който, от нямане какво да гледам и след няколко усърдно убеждаващи поста в темата за филми и кино на FlowersNet, сядайки да гладя поредната купчина пране си пускам филма....
Всичко, което съм казала до тук, като мнение е вярно, ОБАЧЕ..... дамм, обаче...Малко по малко, с всеки кадър у мен започва да се пробужда онова момиче, онова, дето си е все на една и съща възраст, или без възраст. То същото, което е романтично, и мелодраматично. Което иска пълна, всепоглъщаща, изпепеляваща любов. Което иска, някой да го иска, изцяло, завинаги. Момичето способно на най-чистото и най-невъзможно влюбване. Влюбване, каквото може да се случи само в онази нейна възраст. Тогава, когато една любов или едно разочарование са целия ти живот. Когато няма усложняващи или извиняващи фактори. И за да е още по хубаво изкарано от баналното ежедневие и вкарано в полу фантастичен сюжет, така че почти да те накара да повярваш, че е възможно.
В един момент се улавям, че отдавна съм спряла да гладя и съм на крачка да загриза гладачната дъска.....Спирам филма, за да отложа удоволствието, пиша един кратък пост до сестрите ми - зарибените по Здрача форумки и до дъщеря ми и с нефелна усмивка и отнесен поглед си доглеждам филма.
Сега, когато дочета сериозните книги, които, като сериозен човек чета. С огромно удоволствие ще се потопя отново във вампирската атмосфера, но този път не филмова, а литературна. И смятам да изчета и четерите книги, когато излязат, и дори и да си ги купя и наредя в библиотеката, което е признание от мен.




Тагове:   Здрач,   филм,


Гласувай:
0



1. buntarkata - Как искам и с майка ми да е същото!!! ...
17.09.2009 14:29
Как искам и с майка ми да е същото!!! Мина много време, преди да престане да ме мъмри за манията ми. Тя дори гледа филма, но също като Вас не спря да коментира ужасната игра :) Поздравчета!!! Едно голямо браво, задето не сте изгубили онова момиче, което вечно ще мечтае за изпепеляващата любов!!! :) :)
цитирай
2. kathryn - Книгите вече са в библиотеката.
17.09.2009 17:18
Аз обаче нямах достатъчно търпение и ги четох в нета. Дори особено куция превод никак, ама никак не можа да ми убие удоволствието.
Следващия клип много точно показва, какво е отношението на публиката, към поредицата. Клипа е сниман в кино, в което представят части от предстоящата премиера на "Нова луна" :D. Писъците не са част от филма. :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=Sz0E2ptjOek
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kathryn
Категория: Забавление
Прочетен: 150139
Постинги: 49
Коментари: 49
Гласове: 204
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031